Tuesday 4 October 2011

ZBOGON ARGENTINA

ZBOGON ARGENTINA
(Buenos Aires, Marzo 1999)


Dan 26 kolovoza 1948 u Argentinu ja sam stigo
Tu početak nije laki bio
Svaki Hrvat se je brzo priučio
Argenina puno neka ti je hvala
Svim hrvatim slobodu si dala
Argentino bila si nam mati
Tete vole svi hrvati.

Kod hrvata dan i noć rad je bio
Svaki hrvat dom je sagradio
Hrvatska je naša prava mati
Da se vrate svi hrvati.
Skoro će mi 82 godina biti
Ja Hrvatsku želim što prije vidjeti

Dugo ljeta daleko sam bio
Da grob majčin nisam posjetio
Na povratku prvo ćemi biti
Svijuh dragih grob ču posjetiti
Na grob ču im vjenac cvijeća položiti
Nas poziva Međugorska Sveta Mati
Da molim što više hrvati

03/03/1951 najveća je radost bila
rodi nam se ćerka Mira
krv hrvatska po Mirinim žilam teče
nikad majčin jezik zaboraviti neće
 Po zakonu dvije domovine ima
Da se može ponisiti snjima

Naša ćerka Mira nam je ponos i dika
Draža nam je od ciloga svita.
Našoj ćerki Miri ovde nije bilo sreće
To se nikad zaboravit neće
Naša Mira u Hrvatskoj puno roda ima
Dase može udružiti snjima

Neka nam bude ponos i dika
Što imamo na tisuće svećenika
Učitelji nam su vječno bili
Da Boga i Hrvatsku stalno smo ljubili
1948 iz Hrvatske odlazak je nagli bio
Da se ni sam s dragim pozdravio

Dalmacijo moja plemenita, ti koljevko svih hrvata
Za slobodu tvoju, na tisuće palo je junaka.
Oj Stankovci moje rodno mjesto malo
Od mojih 13 ljeta bez mene si ostalo
Morao sam šegrt biti i krojački zanat izučiti

Zanat mi je dobar bija, te sam ljude oblačija.
Svemu ovom kraj je doša
Da još nisam u Hrvatsku poša
Sad pozdravljam svu braću hrvate
Da se što više u Hrvatsku vrate.



IVAN MORIĆ
Rođ. 05/09/1917
STANKOVCI-HRVATSKA

No comments:

Post a Comment